czwartek, 1 września 2016

37 facts about me


Hej! 
Zanim przejdę do tego, czego tyczy się tytuł posta, jestem Wam chyba winna wyjaśnienia, prawda? Jest mi naprawdę przykro, że ostatni rozdział "Fun Boys" pojawił się w marcu (SZEŚĆ miesięcy, boże) pomimo, że niejednokrotnie zapowiadałam comeback w wakacje. Teraz już nic nie mówię, kiedy się pojawi, po prostu wspomnę, że napisałam już ponad połowę, bo nie chcę znów nie dotrzymywać obietnic. Ciężko mi to idzie, ale się staram, mam nadzieję, że mimo wszystko w ciągu roku szkolnego będę bardziej zmotywowana do pracy. PRZEPRASZAM!
A właśnie, jak tam po rozpoczęciu roku? Żyjecie? Bo ja niekoniecznie, mam ochotę skoczyć z mostu po pierwszym dniu. TT
No dobra, nie przeciągając już dłużej - zostałam nominowana do napisania faktów o sobie przez Jessicę z bloga Korean Wonderland. Dziękuję~ 
Miłego czytania (jeśli kogoś to w ogóle interesujeXD).



❃ Tak na "poważnie" piszę od prawie pięciu lat, jednak pamiętam, że już jako dziecko bardzo lubiłam tworzyć swoje własne historie.
❃ W trzeciej klasie podstawówki miałam kolegę, z którym wykreowaliśmy swój własny świat smoków i miałam nawet zeszyt, w którym opisywałam wszystkie gatunki i krainy. 
❃ Miłość do tych stworzeń pozostała mi do teraz, uwielbiam je. 
❃ Poza tym kocham wilki, króliczki, szczury i węże. 
❃ Lubię też pająki. Boję się, ale lubię. 
❃ Jestem nolifem. Moje życie to fanfiki, Bangtani, gry komputerowe i ostatnio dramy.
❃ A propo dram, oglądam je stosunkowo od niedawna i jeszcze nie mam ulubionej. Pozdrawiam Dougie, która mnie w to wciągnęła i zabrała mi tym resztki życia. :| 
❃ Natomiast jeśli chodzi o gry, mam ogromny sentyment do Alice Madness Returns, TES V: Skyrim oraz Minecrafta i pomimo upływu wielu lat nadal gram we wszystkie trzy. 
❃ Często nie potrafię się pohamować i za bardzo się rozpisuję. 
❃ Prawie nigdy nie boli mnie głowa. I w ogóle rzadko choruję.
❃ Lubię deszcz. Zdecydowanie bardziej odpowiada mi taka pogoda, niż słońce, którego unikam.
❃ Jestem potwornie blada, nawet fotograf mi powiedział, że powinnam się pomalować, bo wyglądam jak ściana (dzięki). 
❃ Mój ukochany kolor to czarny, krwisto czerwony i pudrowy róż. 
❃ Kiedyś na miejskim konkursie ortograficznym zabrakło mi jednego punktu, żeby mieć pierwsze miejsce i wygrać telefon. #przegrywembyć
❃ Czuję ekscytację, znajdując się gdzieś wysoko nad ziemią i patrząc w dół. 
❃ Jestem ogromnie sentymentalnym człowiekiem.
❃ I szybko przywiązuję się do ludzi, czego niejednokrotnie pożałowałam. 
❃ Generalnie żyję w przekonaniu, że nikt mnie nigdy nie zechce i skończę samotnie. :') 
❃ Nie lubię wychodzić z domu, jestem aspołeczną kupą i nie mam znajomych. 
❃ Oficjalnie od dzisiaj uczęszczam do klasy trzeciej gimazjum, ale raczej zadaję się z osobami starszymi ode mnie.
❃ Uwielbiam horrory! I creepypasty, straszne opowiadania, jakieś mroczne fakty albo historie. 
❃ Mam tak dużo planów na przyszłość, że prawdopodobnie nie wyrobię się z wszystkim. 
❃ Nie boję się ciemności, ale za to przeraża mnie cisza. 
❃ Lubię chodzić po cmentarzach, zwłaszcza, kiedy jest ciemno. I jarają mnie takie wyludnione miejsca jak jakieś ruiny albo coś podobnego. 
❃ Kocham zwiedzać średniowieczne zamki, na Dolnym Śląsku byłam już w większości. 
❃ Energetyki to moja miłość.
❃ Nie umiem rozmawiać z ludźmi i strasznie mnie to irytuje, chciałabym się zmienić i trochę uspołecznić.
❃ Lubię oryginalnych ludzi. 
❃ Jestem wredna, cholernie. I ruda też, to się uzupełnia. 
❃ Kiedyś w towarzystwie uchodziłam za emosa z depresją. Kpop mnie zmienił, serio. 
❃ Kocham spać, sen to mój żywioł. Mogłabym przespać cały dzień i niedługo położyć się znowu, zajebiście dogadałabym się z Yoongim. ♥
❃ Mam wadę wzroku i przez pierwszy rok nosiłam okulary, ale prawie dwa lata temu przerzuciłam się na soczewki. Circle lenses rządzą. 
❃ Od ponad siedmiu lat jestem Moonwalker. 
❃ Mam bardzo dużo różnych zainteresowań, dogadam się chyba z każdym. 
❃ Seriale, które oglądam, to The Walking Dead i Gra o Tron. 
❃ Dopiero niedawno przekonałam się do girlsbandów, wcześniej lubiłam tylko 2ne1, teraz jestem również #Blackpinkstan. ♥
❃ Wszędzie widzę liczbę 37, dlatego napisałam o sobie tyle faktów.


Nie nominuję nikogo, ale jeśli ktoś chce też coś o sobie napisać, to śmiało - może traktować to jako nominację. 
Dobranoc xx


2 komentarze:

  1. Te uczucie, kiedy czytasz te fakty, ale o większej większości już dawno wiesz. Lov. ♥
    I dziękuję za pozdrowienia! Ja wiem, że jesteś mi wdzięczna, że wciągnęłam cię w ten dramowy świat, z którego nie ma już odwrotu, hehe. ^-^

    OdpowiedzUsuń